sobota, 27 lipca 2013

Tonik 25 + Profilaktyka zmarszczek mimicznych Eva natura

Dzisiaj postanowiłam przedstawić Wam kolejny produkt z mojego sporego zamówienia z Pollena Ewa. 


Tonik 25 + Profilaktyka zmarszczek mimicznych 

Generalnie bardzo lubię toniki do twarzy, ale tylko te które nie zostawiają mi dziwnego jakby tłustego uczucia na twarzy. 
Na ten produkt skusiłam się ze względu na cenę, kosztował coś koło 3 zł. 
Używam go od mniej więcej miesiąca i aktualnie bardzo go sobie chwalę.
Opakowanie jest moim zdaniem bardzo dobre, widać przez nie ile nam produktu zostało. Zakrętka jest trwała (zdarzało mi się że po tygodniu się psuły w innych produktach) i szczelna (nic mi się w bagażu nie wylało mimo że "leżał"). 
Ma bardzo świeży zapach, idealny na te upały. Sam płyn jest przezroczysty.
Jeśli chodzi o działanie to na pewno świetnie odświeża, pozostawia uczucie lekkiego nawilżenia. Pokusiłabym się nawet o stwierdzenie że lekko koi skórę. Co najważniejsze nie powoduje u mnie wysypu niespodzianek, co się wcześniej po zmianie toniku zdarzało.
Czy działa profilaktycznie na zmarszczki mimiczne? Nie wiem, miesiąc to za mało żeby stwierdzić, dowiem się pewnie za jakieś 5-10 lat ;) 
Generalnie jak skończy mi się ta buteleczka to chętnie sięgnę po drugą którą mam w zapasie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz