niedziela, 14 lipca 2013

Barwa ziołowa Szampon Skrzyp Polny



O tym, że walczę z wypadaniem włosów wiecie już od dość dawna. Dzisiaj przedstawiam Wam szampon który bardzo mi pomaga w tej walce.

A mowa o szamponie Skrzyp Polny Barwy.



Szampon zamknięty jest w przezroczystej plastikowej butelce dzięki czemu można kontrolować zużycie szamponu. Jest bardzo poręczna i nie wyślizguje się z mokrej dłoni.


Szampon ma kolor żółto- zielony. Jest dość rzadki więc dobrze rozprowadza się na skórze głowy. Zapach jest typowo ziołowy, bardzo mocno wyczuwalny jest skrzyp aczkolwiek po wysuszeniu na moich włosach zapach nie pozostaje.



Jeśli chodzi o efekty to u mnie są :) Od 2 tygodni (czyli od kiedy używam go do każdego mycia, wcześniej używałam zamiennie z innym szamponem) włosy nie wypadają mi wogóle. Są dobrze oczyszczone, i co najwazniejsze pod wpływem tego szamponu zaczęły się kręcić :)
Tej butelki używam od miesiąca ale kolejna już czeka w szafce.
Udało mi się te szampony kupić w Tesco za zawrotną kwotę 2.99 zł za sztukę :)

Zapraszam do śledzenia mnie na bloglovin :)
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/6695839/?claim=6vnxp47epk8">Follow my blog with Bloglovin</a>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz