czwartek, 10 listopada 2011

New in :)

Just want to share with you what I bought this week :)

Mój zakupocholizm sięga zenitu :) Przy okazji zamawiania pedzli na swap z koleżanką i świątecznych upominków dla siostry, oczywiście dla siebie też coś kupiłam :) Jak mogłoby być inaczej :) Teraz czekam jeszcze tylko na paczkę z ELF :) Ale wracając do meritum :)

Calvin Klein whitening treatment makeup base 
Queen Helene The Original Mint Julep Masque- helps dry up acne pimples, rinse away blackheads & shrink enlarged pores (wg producenta) 



Yardley London pressed Powder kolor Medium Light 03
The Merry Hempsters Vegan Hemp Balm Lemon-Lime
Rochas Compact Foundation kolor Ivory
Rochas Powder Lipstick (całkowity mat) w kolorze Sweet Red (bardziej bym powiedziała że to bordowy niż czerwony)

Zastanawiam się nad małym rozdaniem w grudniu. Co o tym myślicie?
I'm considering a give-away in December. How do you feel about that?

3 komentarze:

  1. ta pomadka,ciekawie sie zapowiada.
    zapraszam do siebie na rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo zakupów zapraszam do siebie i do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój zakupoholizm też ostatnio świruje gdzieś wysoko :) a portfel płacze :D podoba mi się bardziej bordo na ustach ;-) ciekawa jestem jaki odcień daje na ustach :)

    PS
    Czy chcemy rozdanie? Cóż to w ogóle za pytanie ;-)

    OdpowiedzUsuń