piątek, 28 października 2011

The Body Shop Haul

Recnetly I've ordered some bits and pices from The Body Shop, I didn't plan it at all but they've got sale plus I had some codes I had to use. So I bought those things from the photos belove and few other for my sister as a Christmas Gift :)

A oto i moje zakupy popełnione w The Body Shop w ciagu ostatnich 2tyg. Nie byly planowane, co prawda kończyly mi się już produkty do pielęgnacji twarzy ale zamierzałam kupić cos zupełnie innego a wyszło... jak wykle :) Okazało się po prostu że w sklepie internetowym mają przecene i na dodatek dostałam maila z kodem promocyjnym, grzechem byłoby nie skorzystać. Szczególnie że bardzo ale to bardzo The Body Shop lubię. Poniżej co kupiłam dla siebie, zamówiłam też kilka produktów dla siostry już pod choinkę :)




 Wild Cherry Body Lotion
Papaya Shower Gel
Tea Tree Facial Toner
Fuzzy Peach Bath and Shower Gel
Passion Fruit Shower Gel
Lychee Blossom Shower Gel
Banana Shampoo
Banana Conditioner
Spiced Pumpkin Bath and Shower Gel (2x)
Vitamin E Nourishing Night Cream
Vitamin E Moisture Cream
Lychee Blossom Perfume
Vitamin C Skin Reviver
 Vitamin E Cream Cleanser

 Recenzje niedługo :)

2 komentarze:

  1. łooo... prześwietne zakupy :) pół asortymentu body shopu zagarnęłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż mi się oczy zaświeciły jak to zobaczyłam :P Już się domyślam jak to wszystko pachnie mmmm ;)

    OdpowiedzUsuń