środa, 26 października 2011

The Body Shop- Camomile Gentle Eye Make-Up Remover

I do like The Body Shop and I was always happy with everything I bought there... till I got this product. I run out of my Botanics Make Up Remover from Boots and because I had some promotional codes I decided to go for this product especially after reading reviews on the website.


 (The Body Shop website)

According to The Body Shop: 

"This non-oily cleanser removes make-up in seconds and conditions lashes and lids.
  • Gently removes eye make-up
  • Leaves lashes and lids clean
  • Light and soothing
  • Fragrance and colour-free" 
It doesn't work like that for me. It irritating me eyes, the area around my eyes is red after using it, it does not remove my mascara neither eye liner. It is colour free but got a fragrance.  Does not work for me at all, first such a disappointment when using The Body Shop product.


Ogólnie jestem fanką The Body Shop i nie zdarzyło się żebym była z jakiegokolwiek produktu nie zadowolona. Do momentu kiedy kupiłam właśnie ten. Akurat kończył mi się płyn do demakijażu z Botanics by Boots a że miałam kody zniżkowe postanowiłam kupić ten produkt, szczególnie że recenzje na stronie ma świetne. Według producenta delikatnie usuwa makijaż w kilka sekund, odżywiając rzęsy i powieki, jest bezzapachowy i pozbawiony barwników.
Kurcze na mnie w ten sposób nie działa. Nieprawdopodobnie podrażniał mi oczy, powieka i okolica czerwone i na dodatek oczy łzawiły niemiłosiernie. Nie radził sobie ani z tuszem do rzęs ani kredką do oczu, musiałam solidnie trzeć żeby chociaż trochę zeszło, o tym żeby zmyć eyeliner mogłam zapomnieć. Barwników brak ale lekki zapach posiada. Pierwszy raz tak sie rozczarowałam produktem z The Body Shop, przy cenie 8 funtów za 250ml oczekuję jednak efektów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz