niedziela, 24 lipca 2016

Inebrya Ice Cream Szampon i odżywka do włosów farbowanych

Dzisiaj przedstawiam Wam moje aktualnie ulubione kosmetyki do włosów Inebrya Ice Cream.
Moja pierwsza styczność z tą marką miała miejsce jakieś 1,5 roku temu kiedy siostra oddała mi szampon i odżywkę tej firmy, które zakupiła w salonie fryzjerskim Pamietam że była to wersja fioletowa ale nie mogę sobie przypomnieć do jakiego rodzaju włosów była przeznaczona. Wtedy byłam nimi zachwycona. Wiec kiedy siostra spytała czy chce coś z Hairstore i zorientowałam się iż maja w ofercie tą markę wybrałam sobie coś od nich. Niestety odżywka z tej samej serii co szampon była wyprzedana wiec wybrałam inną do włosów farbowanych.


Szampon do włosów farbowanych 
Bardzo lubię ten szampon. Dobrze myje włosy, zmywa nawet olej przy jednorazowym myciu. Włosy są doskonale oczyszone. Jest bardzo wydajny, swojego używam od dobrych 2 miesięcy i wciąż sporo go zostało a myję włosy co 2 dni. No i cudownie pachnie lodami karmelowymi ;p Normalnie az chce sie go zjeść. Zapach w moim przypadku utrzymuje sie na włosach do nastepnego dnia po myciu. 


Odzywka
Bardzo przyjemny produkt, a z uwagi na pompkę również bardzo wygodny. Odżywka nie spływa z włosow gdyż jest dość gęsta. Jeśli chodzi o działanie to włosy bardzo mocno się po niej błyszczą, łatwo rozczesują i dobrze układają. Ma rowniez bardzo przyjemny, mocny i perfumeryjny zapach, który zostaje na włosach. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz