poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Schauma Odżywka wzmacniająca Fito- Kofeina

Bardzo powoli zużywam swoje zapasy kosmetyczne, generalnie mam chyba tego wszystkiego aż za dużo :P W związku z tym dałam sobie tzw. bana na zakupy kosmetyczne .

Dzisiaj o pewnej odżywce która ma działać cuda. A co robi? Zapraszam do czytania.




Odżywkę kupiłam gdzieś w maju bodajże w Tesco, kosztowała około 7 zł o ile pamiętam.
Butelka odżywki ma fajny design, czerń mi bardzo odpowiada, szkoda tylko że nie widać ile jej zostało. Za to na nakrętce można ją spokojnie postawić.
Konsystencja jest bardzo gęsta a co za tym idzie dość mało wydajny z niej produkt.
Zapach ładny, roślinny, nie zostaje na moich włosach.


Wg producenta odżywka ma wzmacniać włosy i hamować wypadanie.

Fakt moje włosy mniej wypadają, praktycznie wogóle ale używam jeszcze szamponu  z skrzypem, wody brzozowej, Radicala itd, więc pewności co do tego czy akurat ta odżywka wzmocniła moje włosy nie mam.
Moje włosy wprost "wpijają" odżywkę, ile bym jej nie nałożyła tyle wpiją. Spłukuje się łatwo. Nie przetłuściła mi włosów ani ich nie obciążyła, dobrze się rozczesują. Aczkolwiek trochę się puszą...
Pewnie po raz drugi jej nie kupię ale dlatego że mam cały zapas innych do zużycia. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz