sobota, 17 listopada 2012

Receptury Babuszki Agafii Krem dla lica

Dzisiaj recenzja mojego ukochanego kremu Receptury Babuszki Agafii krem dla lica z jonami Ag przeznaczonego dla każdego rodzaju skóry.

Krem dostałam od mamy, która przywiozła mi go (i kilka innych kosmetyków) z podróży służbowej na Ukrainę.

Cóż mogę o nim powiedzieć? IDEAŁ!!!! Bardzo szybko się wchłania, świetnie nawilża ale róznocześnie matuje, wspaniale pachnie (zapach ni to kwiatowy ni to cukierkowy), bardzo ale to bardzo wydajny, wystarcza niewielka ilość na całą twarz.

Cera wygląda na bardziej wypoczętą, skóra jest napięta. Nie pojawiły się żadne niespodzianki, a wprost zniknęły poprzednie.

Jeśli uda mi się zdobyć ten krem (niestety sklepy internetowe z rosyjskimi kosmetykami go nie mają) to na pewno pozostanę mu wierna, na szczęście mam jeszcze jedną tubkę w zapasie :D.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz