piątek, 16 listopada 2012

Johnson's baby shampoo

Będąc jeszcze w UK, miałam uzbierane punkty do Boots i stwierdziłam że za nie kupię i wypróbuję właśnie kosmetyki Johnsona.

Zdaję sobie sprawę że opinie na temat tego szamponu są różne, ale w moim przypadku się sprawdził.

Jak wiecie od jakiegoś czasu męczę się z wypadaniem włosów, ale od kiedy używam tego szamponu włosy nie lecą już garściami.

Plusy szamponu:
- włosy przestały wypadać
- ładnie się kręciły
- były uniesione
- bardzo delikatne w dotyku
- błyszczące
- dobrze się rozczesywały
- bardzo wydajny

MInusy
- jak dla mnie brak 

(zdjęcie z internetu)


When I was still in UK, I had some points from Boots to use, so I got Johnson's cosmetics to try.

As you all know I had problems with loosing my hair lately, but since I'm using this shampoo it's much better.

Adventages:

-my hair stopped falling out
- I had nice curls
- hair are very soft
- they looks like there is more of them
-lovely shine
- easy to brush

Disadventages:

- in my opinion non :)

3 komentarze:

  1. Takie szampony nadają się również świetnie do czyszczenia pędzli ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat do mycia pędzli go nie używałam bo mam do nich specjalny szampon z ELF ale jak się skończy to wyprubuje go właśnie do tego

    OdpowiedzUsuń