niedziela, 30 czerwca 2013

Joanna Z apteczki babuni Odżywka wzmacniająca

Ruszam z kolejnymi recenzjami

Dzisiaj czas na odżywkę

Joanna z apteczki babuni Odżywka wzmacniająca



Kupiłam ją bo skończyła mi się poprzednia odżywka. Już jakiś czas temu przestałam kupować te drogie bo moje włosy wyglądają tak samo bez względu czy użyję odżywki za 5 zł czy za 40 zł.

Odżywka jest dobra jak na tą półkę cenową. Konsystencję ma charakterystyczną dla Joanny czyli dość żadką. Ale bynajmniej z włosów nawet bardzo mokrych nie spływa. W moje włosy prost "wsiąka" ekspresowo. Butelka jest wygodna a otwór w zakrętce pozwala na aplikacje odpowiedniej ilośći. Zapach bardzo ziołowy z dużą przewagą skrzypu, mi to akurat odpowiada bo bardzo lubię ziołowe zapachy.

A jeśli chodzi o wygląd włosów to: moje włosy są po niej trochę bardziej uniesione i wygląda jakby było ich znacznie więcej. Pięknie się błyszczą i wyglądają zdrowiej a końcówki nie są suche. Dobrze się rozczesują, nie są obciążone anie szybciej się nie przetłuszczają. No i tak jak obiecał producent hamuje wypadanie, na pewno nie całkowicie ale włosów wypada mi mniej niż wcześniej.

Generalnie jak tylko skończę zapasy innych odżywek definitywnie do tej wrócę.


1 komentarz:

  1. szczerze mówiąc moje włosy za bardo nie lubią produktów z 'apteczki babuni' od Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń