sobota, 11 lutego 2012

Empties (2)

Denko część 2 :)

Jakoś specjalnie dużo tego nie ma, ale bardzo bardzo powoli ubywa z mojej szafki i moge się brać za kolejne "zapasy".

There is just a few empties this time :) But at least I can start new ones I've got as a back up :)



1.Wella PRO SERIES shampoo color

Muszę powiedzieć że szmpon mi odpowiadał. Dobrze mył, radził sobie z olejami, zapach ładny i utrzymuje się na włosach, i nawet nabłyszczał. Ja jestem na tak :)

Good shampoo, lovely smell and was giving a shine to my hair :)

2.Shampoo Klean Kidz 2in1
 W zasadzie to kupiłam go do mycia pędzli ale kiedy zaczełam olejować włosy było mi szkoda szamponu z TBS i używałam tego do zmywania oleju, z czym radził sobie nieźle, a oprócz tego jakoś nie powala. Plącze włosy mimo używania zwykłej odżywki po myciu, strasznie chemicznie pachnie.

I bought it to wash my make up brushes but when I started using oils for my hair I used this one for first hair washing. Nothing special I'm afraid.

3.EFFACLAR M (sample)
 Za wiel powiedzieć nie mogę bo rozmiar wystarczył na 3 użycia.

Can't say much, size was just for 3 uses.

4. DEEP STEEP tangarine-melon BODY LOTION
 Dostałam w Secret Santa, nie za bardzo mi odpowiadał. Mocny (dla mnie aż za mocny) zapach, straszliwie długo się wchłaniał i jakoś specjalnie nie nawilżał.

I got this one in my Secret Santa but I wasn't happy with it, the smell was too strong for me...

5. Maybelline COLOSSAL

Ten tusz kocham i używam od kilku dobrych lat, na żaden inny go nie wymienie. (szczoteczka jest od nowej wersji bo jej właśnie teraz używam ale ze stara szczoteczką)

My favorite and that's all :D


 6. E45 Cream

Krem jak krem, nie powala. Tłusty bez zapachu

Just a cream, nothing special for me.


 7. Maybelline SHINY-LICIOUS nr 807

Wygrzebany z dna pudełka z błyszczykami, niestety nadawał się już tylko do kosza.

I had it for about 4 years so it was time to bin it.

 8. GARNIER MINERAL invisiclear

Ogólnie lubie dezodoranty Garnier, ładny zapach, dobre działanie ale białe ślady i tak były :/

I do like Garnier deodorants, nice smell, works well...

1 komentarz:

  1. A ja czuję , że zapach DEEP STEEP tangarine-melon BODY LOTION podobałby mi się :)

    Zapraszam do odwiedzin mojego bloga;) I wziecia udzialu w konkursie :) Do wygrania wosk firmy Yankee Candle :)

    OdpowiedzUsuń